Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday 30 October 2013

Hello!

Assalamualaikum

Saya Leen, sebelum ini pernah ada blog tetapi banyak berkisahkan kehidupan harian Leen. Suami dan Leen dalam usaha untuk mendapatkan zuriat semula setelah anak sulung kami meninggal dunia pada 27 November 2013. Oleh itu, Leen buat blog baru ini untuk menceritakan dan berkongsi pendapat dengan rakan-rakan TTC yang lain di dalam usaha untuk mendapatkan zuriat yang terbaik daripada sisi Allah.

Blog yang baru ini Leen buatkan hanya untuk share the good vibes with all the ladies about how to pregnant and InsyaAllah about pregnancy. To those that really want to conceive. InsyaAllah you will my dear. Usaha dan doa itu penting. Jaga juga emosi. Jika terlampau excited jua susah nak mengandung -_-

Suami memainkan peranan yang sangat penting dalam usaha nak anak ini. Kebiasaanya isteri buat research suami follow je hehehe. TTC sister perasan tak suami yang lambat dapat anak lebih peka prihal wanita berbanding dengan suami yang isterinya bunting pelamin. It happen to me. When my husband aware day 14 is ovulation day. Yeay! Im very lucky wife (i think).

InsyaAllah, jangan pernah berputus asa dan jangan serik.

No comments:

Post a Comment